loading...
سرزمین نرم افزار
خبر جدید

هر کس تو وب سایت انتقاد و پیشنهاد کنه . وب سایت او به صورت رایگان در وب سایت تبلیغ میشه. باور نمی کنی امتحان کن.

اتاق فکر راه اندازی شد

http://otaghfekr1.blogfa.com/ هرچی که تو ذهن داری بیا تو این وبلاگ بنویس و ما هم انتشار کنیم.

مسابقه به روز

ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

خبرچین

http://khabarchen.rzb.ir/

رضا بازدید : 157 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (2)

برای بازید بعضی از مطالب باید ثبت نام کنید. لطفا در سایت ثبت نام نمایید.(متشکرم)مدیر سایت

 

توجه!!!!!!!!! اگه میخواهید وبلاگ یا وب سایت شما در این وب سایت فرار بگیره لطفا اسم سایت و عنوان سایت خود را بفرستید تا به صورت رایگان تبلیغ شود.....(مدیر سایت)

رضا بازدید : 77 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نظارت بر سایر کامپیوتر های شبکه

Classroom Spy Pro 3.9

 

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار Classroom Spy را برای شما آماده کرده ایم. اگر بخواهیم اسم این نرم افزار را ترجمه کنیم، باید اسم آن را نرم افزار جاسوس کلاس درس بگذاریم. شاید این نام گذاری بر اساس ذهنیت اولیه سازندگان آن انتخاب شده است. احتمالا وقتی ایده این نرم افزار به ذهن سازندگان آن رسیده است، اصلی ترین کاربرد آن را نظارت بر کامپیوترهای دانش آموزان در کلاس درس دانسته اند.

 

 

رضا بازدید : 121 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

انتقال برنامه و بازی های نصب شده از درایو ویندوز به یک درایو دیگر

SymMover 1.5

 

 

با خواندن اسم مطلب خوشحال شدید؟ حق دارید! این مشکل بسیاری از کاربران است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک نرم افزار یا بازی سنگین را روی ویندوز خود نصب کنید و با خطای کمبود فضای دیسک سخت (Low Disk Space) مواجه شوید. بعضی از نرم افزارها امکان تعیین اینکه در کدام درایو نصب شوند را ندارند. و مجبورید آنها را در درایو پیش فرض ویندوز (درایو C) نصب کنید. حالا اگر فضای درایو ویندوز شما پر باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

 

برخی از بازی های جدید کامپیوتری شامل چندین DVD هستند و نصب آنها فضای زیادی از درایو ویندوز را اشغال میکند. علاوه بر این، پر شدن درایو ویندوز باعث کندی سیستم عامل میشود.

 

رضا بازدید : 79 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساده نمایش سرعت و میزان مصرف اینترنت

Net Speed Monitor 2.5

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی با انواع امکانات مختلف برای نمایش سرعت و مقدار مصرف اینترنت وجود دارند که گزارشات کاملی ارائه میکنند. نمونه این نرم افزارها قبلا در سایت سرزمین دانلود معرفی شده است.

 

ولی آیا شما به عنوان یک کاربر عادی نیازی به این گزارشات پیچیده دارید؟ اگر پاسختان منفی است، در این مطلب با ما همراه باشید تا یک ابزار کوچک و بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Net Speed Monitor میتواند سرعت لحظه ای اینترنت شما به صورت خلاصه و مفید در نوار وظابف ویندوز (Taskbar) نمایش دهد. به این ترتیب در هر لحظه و در حال انجام هر کاری که باشید به راحتی میتوانید سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید. که شامل سرعت آپلود (U) و سرعت دانلود (D) است.


اگر ماوس را روی این قسمت نگه دارید، پنجره پاپاپ کوچکی باز میشود که ترافیک روزانه و ماهانه را نیز نشان میدهد.

 

 

نرم افزار ساده نمایش سرعت و میزان مصرف اینترنت، Net Speed Monitor 2.5 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است. شما میتوانید نسخه مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 2.5 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 2.8 مگابایت

 

 

نحوه اجرا در ویندوز 8 :

اگر بعد از نصب این نرم افزار در ویندوز 8 اجرا نشد، بر روی Shortcut آن کلیک راست کنید و Properties را بزنید. سپس وارد قسمت Compatibility شوید و گزینه Run this program in compatibility mode for را تیک بزنید و Previous version of windows را انتخاب کنید. اکنون میتوانید نرم افزار را بدون مشکل اجرا کنید.

رضا بازدید : 97 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Norton Bootable Recovery Tool 2014-02-15 - دیسک نجات آنتی ویروس نورتون جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. در چنین مواردی، دیگر کاری از آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم، هر اندازه قدرتمند نیز باشد برنخواهد آمد و بایستی از دیسک نجات برای اسکن کردن و از بردن ویروس ها استفاده کنید.
دیسک نجات Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته ممکن است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton Bootable Recovery Tool:
- اسکن و از بین بردن ویروس ها از طریق بوت
- امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته در صورت تغییرات ایجاد شده و خراب شدن ویندوز
- و ...

Norton Bootable Recovery Tool is a handy piece of software that will create a customized rescue boot disc to help you back up and running fast if your PC's operating system becomes so infected that it won't boot up or your Norton product cannot install or start.

مشخصات

شرکت سازنده: Symantec
حجم فایل: 452 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:40 - 91/12/13
امتیاز:

راهنمای نصب

1- فایل ISO را توسط نرم افزار Nero و یا ISO Burner باز کرده و سپس بر روی یک سی دی/دی وی دی خام رایت کنید.
2- سی دی/دی وی دی را داخل کامپیوتر قرار دهید و اقدام به نصب نمایید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 452 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

رضا بازدید : 84 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

منزل، محل کار، شهر و خیلی جاهای دیگر ازجمله مکان‌هایی است که در آنها یک سطل زباله مشاهده می‌شود. بسیاری از کاربران رایانه می‌دانند همان‌طور که کاغذهای باطله را در سطل زباله منزل یا محل کارشان می‌اندازند، فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و دیگر اطلاعات بیهوده خود را نیز در سطل زباله ویندوز قرار می‌دهند. اگر جزو کاربران مبتدی هستید و چندان با سطل زباله و چگونگی استفاده از آن آشنایی ندارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

قدم اول: انتقال زباله‌ها به سطل زباله

در همه نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز روش یکسانی برای انتقال زباله‌ها به سطل زباله وجود دارد. یکی از ساده‌ترین این روش‌ها، کشیدن زباله‌ها روی آیکون سطل زباله در ویندوز (Recycle Bin) و رهاکردن آن روی سطل زباله است. شما می‌توانید پس از انتخاب فایل‌های موردنظر، کلیک راست ماوس خود را فشار داده و گزینه Delete را انتخاب کنید. در صورتی که بخواهید از صفحه‌کلید کمک بگیرید نیز می‌توانید پس از انتخاب فایل‌های موردنظر، کلید Delete را از روی صفحه‌کلید فشار دهید.

قدم دوم: خالی‌کردن سطل زباله

آیا می‌دانید با انتقال اطلاعات به سطل زباله، حذف موقت صورت می‌گیرد و این اطلاعات را می‌توان از سطل زباله بیرون کشید و مجدد مورد استفاده قرار داد؟ از بین بردن و حذف دائم زباله‌ها لازمه خالی‌کردن سطل زباله است. برای این کار می‌توانید به چند روش عمل کنید.

روش اول کلیک‌راست روی آیکون سطل زباله و انتخاب گزینه Empty Recycle Bin است که با انجام آن همه زباله‌های موجود در سطل زباله یکباره خالی می‌شود.

روش دوم، پاکسازی انتخابی اطلاعات از سطل زباله است. برای انجام این کار باید همچون عملیات انتقال اطلاعات به سطل زباله عمل کنید. به‌این ترتیب باید ابتدا با دوبار کلیک روی آیکون سطل زباله، وارد آن شده و در پنجره‌ای که شبیه دیگر پنجره‌های اکسپلورر است، فایل‌های موردنظر برای تخلیه سطل زباله را انتخاب کرده و با کلیک راست روی آنها، گزینه Delete را برگزینید. در این مرحله نیز می‌توانید پس از انتخاب فایل‌های موردنظر از کلید Delete روی صفحه‌کلید کمک بگیرید.

قدم سوم: بازیابی زباله‌های موجود در سطل

گاهی اوقات کاغذی را مچاله کرده و در سطل زباله می‌اندازید، اما بعد به آن نیاز پیدا می‌کنید و با جستن کاغذ مورد نظر در سطل زباله، از اطلاعات درون آن بهره می‌برید. اگر این شرایط هنگام انتقال اطلاعات به سطل زباله ویندوز نیز به‌وجود آید، می‌توانید پس از مراجعه به Recycle Bin و انتخاب فایل یا فایل‌های موردنظر، کلیک راست ماوس را فشار داده و گزینه Restore را انتخاب کنید. با انجام این کار اطلاعات موجود در سطل زباله به جایگاه اولیه خود در هارددیسک بازگشته و می‌توانید بار دیگر به استفاده از آنها بپردازید.

منبع: کلیک
رضا بازدید : 106 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

فصل اول : ترسیم اشکال پایه هندسی
رسم نقطه
رسم خط
الگوریتم DDA
الگوریتم برسنهام
رسیم دایره
الگوریتم زاویه
اگوریتم نقطه میانی
رسم بیضی
الگوریتم زاویه
الگوریتم نقطه میانی
فصل دوم : نمایی کلی از سیستم های گرافیکی
انواع سیستم های نمایش
سیستم های Random Scan
سیستم های Raster Scan
تکنولوژی های نمایش گرها
نمایشگرهای غیر Flat
نمایشگرهای CRT
نمایشگرهای DVST
نمایشگرهای Flat
نمایشگرهای پلاسما
نمایشگرهای LCD
نمایشگرهای EI
فصل سوم : پر کردن و برش اشکال
پرکردن اشکال
رسم اشکال با قطر بیش از یک پیکسل
Relacing pixel
moving pen
filling area between bound areas
approximately by tick poly line
برش اشکال
الگوریتم cohen-suterland
الگوریتم cyrus-beck
فصل چهارم : تبدیلات هندسی دوبعدی و سه بعدی
تبدیلات اولیه
انتقال
دوران
تغییر مقیاس
ماتریسهای همگن
تبدیلات مرکب
تبدیلات سه بعدی
سایر تبدیلات
تبدیلات Shear
تبدیلات affine
فصل پنجم : پردازش تصویر
سیستم پردازش تصویر
فشرده سازی تصاویر
کدگذاری تصاویر

حجم فایل : ۱٫۵۳ مگابایت

لینک دانلود : دانلود کتاب آموزش درس گرافیک کامپیوتری دانشگاه پیام نور به زبان فارسی

پسورد : dlbook.net

رضا بازدید : 86 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (1)

58dc8acc84asnoei.jpg1  پروژه هوش مصنوعي کشیش و آدمخوار در قالب ++c

یک پروژه هوش که در قالب سی پلاس پلاس که با سورس ارائه شده براتون اماده کردم.: سه کشیش و سه آدم خوار در یک طرف رودخانه قرار دارند و هم چنین قایقی که قادر است یک یا دو نفر را حمل کند. راهی را بیابید که هر نفر (همه) به سمت دیگر رودخانه برود، بدون آنکه تعداد کشیش‌ها در یکجا کمتر از آدم خوارها شود.
حالات: یک حالت شامل یک دنبالة مرتب شده از عدد است که تعداد کشیش‌ها، تعداد آدمخوارها و محل قایق در ساحلی از رودخانه که از آنجا مسئله شروع شده را نمایش می‌دهد

عملگرها: از هر حالت، عملگرهای ممکن یک کشیش، یک آدمخوار، دو کشیش، دو آدمخوار، یا یکی از هر کدام را در قایق جا می‌دهند.

آزمون هدف: رسیدن به حالت (۰و ۰ و  ۰

هزینه مسیر: تعداد دفعات عبور از رودخانه.

به زبان بسیار ساده هوش مصنوعی تلاش برای تولید ماشینی است که همانند انسان عمل کند. اما این تعریف حقایق و جزئیات را در خود جای نمی دهد. بنابراین بهتر است AI را توضیح بدهم.
AIیک رشته جدیدی است که در اواسط قرن ۲۰ بوجود آمده است. اکثرا در روزنامه ها، تلویزیون، فیلمها و بازی های کامپوتری به این مقوله پرداخته شده اما درست درک نشده است. حتی بعضی ساده لوحان این طرح را غیر عملی میدانند و بعضی از دولتها هرگونه فعالیت در این زمینه را ممنوع کرده اند. اما این علم در صنعت و دانشگاهها در حال پیشرفت است اگرچه همیشه بعنوان هوش مصنوعی شناخته نمی شود، زیرا تکنیکها و ایده های مهمی از مهندسی نرم افزار را در خود دارد. بعضی دیگر از ساده لوحان نیز فکر می کنند که این علم در حال رشد سریعی است و در چند سال آینده رباتها انسانها را به زنجیر میکشند و دنیا را در اختیار خود میگیرند.

.این پروژه  را  که به همراه سورس برای شما اماده کردم  را میتواند به صورت رایگان از سایت ام اس پی سافت دانلود کرده و استفاده کنید

 

Rating: 2.5/5 (4 votes cast)
پروژه هوش مصنوعی کشیش و آدمخوار در قالب ++c, 2.5 out of 5 based on 4 ratings

 

مشخصات

      رمز فایل:
www.mspsoft.com
    (به کوچک بودن حروف دقت کنید) www.mspsoft.ir

دانلود

 
 
 
 

دانلود رايگان با لينك مستقيم

رضا بازدید : 73 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

database manegment sql كتاب آموزش مديريت بانك اطلاعاتي

قبل از به کار گیری هر نرم افزار مبتنی بر بانک اطلاعاتی.مدیریت سیستم باید قادر به انجام اعمال مدیریتی روی دیتابیس باشد چرا که نرم فزار قابل نصب مجدد می باشد و اما هرگونه خرابی بانک اطلاعاتی و یا از بین رفتن ان میتوانید جبران ناپذیر باشد.بنابراین باید توسط اموزش و یا فراهم کردن امکاناتی در نرم افزار عملیات پشتیبان گیری و بازیابی و به روز رسانی بانک اطلاعاتی رابه صورت ساده در اختیار کاربر نهایی قرار دهید.کتابی که برای شما دوستان اماده کردم کتاب اموزش بانک اطلاعاتی که توسط مهندس امیری در سطح متوسط نوشته شده است.منتشر شده از ام اس پی سافت.

Rating: 3.8/5 (4 votes cast)
کتاب آموزش مدیریت بانک اطلاعاتی, ۳٫۸ out of 5 based on 4 ratings

 

مشخصات

      رمز فایل:
www.mspsoft.com
    (به کوچک بودن حروف دقت کنید) www.mspsoft.ir

دانلود

 
 
 
 
رضا بازدید : 74 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

Video Trining SQLExpress آموزش تصویری کار با دیتابیس SQL Express

آموزش تصویری کار با دیتابیس SQL Express را در این مطلب برای شما اماده کردم خوب خیلی از شماها براتون پیش اومده باشه که بخواید دیتابیسی که طراحی میکنید بدون هیچ در دسری تو سیستم دیگه هم که میبرید کار کنه خوب این خودش یک امتیاز محسوب میشه که زیاد کاربر رو محتاج به نرم افزار های دیگه و سنگین هم چون SQL Server Full نکنیم خوب با یک نصب نرم افزار SQL Express کم حجم این کار امکان پذیره.خوب در این آموزش که به صورت تصویری با کیفیت بالا تهیه شده روش کار برای ساخت دیتابیس Express از ابتدا بر روی پروژه میتونید بهره ببرید.خوب بریم ببینیم SQL Express چیست و فرق آن با SQL Server Managment Studio چیست .دقت داشته باشید SQL Server Express یک Engine است.ولی SQL Server Managment Studio؛ یک برنامه است که به SQL Server Express یاSQL Server Enterprise،SQL Server Standard،SQL Server Developer متصل میشود.یک برنامه عادیست ولی کاملا پیشرفته.این رو هم در نظر بگیرید حتما برای مشتری سعی کنید از نسخه   Enterprise استفاده کنید.در آموزش های بعدی که اماده هستند ساخت دیتابیس ، Import کردن دیتابیس ،پشتیبان گیری و چندی دیگر برای شما اماده دانلود خواهد شد.با ام اس پی سافت همراه باشید.

 

 

Rating: 4.3/5 (12 votes cast)
آموزش تصویری کار با دیتابیس SQL Express, 4.3 out of 5 based on 12 ratings

 

مشخصات

    • نوع پروژه : فیلم آموزشی
    • حجم فایل پیوست : 8 MB
    • رمز فایل:
www.mspsoft.com
    (به کوچک بودن حروف دقت کنید) www.mspsoft.ir

دانلود

 
 
 
 
رضا بازدید : 89 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Advanced Training C  دانلود جزوه فارسي اموزش پيشرفته C#

جزوه اموزشی سی شارپ را در این ساعت  برای شما دوستان اماده کرده ایم که بسیار کتاب جزوه اموزنده و کاربردی هستش که بیشتر فصل های پیشرفته سی شارپ را مورد برسی قرار داده است که امید وارم استفاده کنید و مفید باشه.

زبان سی شارپ یک زبان شی گرا سطح بالا واز خانواده ی زبان های چارچوب دات نت هستش.زبان سی شارپ یک زبان چند الگویی است و منظم شده مدل های تابعی ، شی گرا و جزء گرا نیز میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

 
رضا بازدید : 60 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
رضا بازدید : 90 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

                                                           منابع آزمون کاردانی به کارشناسی رشته نرم افزار کامپیوتر 92-93

                                                                                                                                منابع آزمون کاردانی به کارشناسی رشته نرم افزار کامپیوتر

 

 

منابع در ادامه مطلب

رضا بازدید : 61 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

آشنایی با رشته مهندسی پزشکی در گرایش بیو متریال

رشته‌ی بیومتریال که یکی از گرایش‌های زیر مجموعه‌ی مهندسی پزشکی است از حدود ۵۰ سال پیش به عنوان یک زمینه‌ی‌ علمی مطرح شد و همانند دیگر گرایش‌های مهندسی پزشکی برپایه‌ی ترکیب چند رشته بنا شد.
در این رشته‌ بطور معمول برروی تهیه‌ی مواد گوناگون مصنوعی و طبیعی، طراحی روش‌های ساخت و قالب‌گیری نهایی ماده و در نهایت اصلاح مواد برای کاربرد اختصاصی در پزشکی تحقیق صورت می‌گیرد. توسعه‌ی انواع مدل‌های وسایل پزشکی نیازمند انتخاب، ساخت و آزمایش مواد است که لازمه‌ی آن درک و فهم درست از شیمی و فیزیک مواد و شناخت محیط بیولوژیک بدن است. به عبارت دیگر باید توجه داشت که آینده‌ی علم بیومتریال در گرو توانائی ما در فهم کشفیات جدید در شیمی، فیزیک، بیولوژی و پزشکی است.

 

 


بقیه در ادامه مطلب

رضا بازدید : 54 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

HTML


دانلود فایل pdf فصل 1



دانلود فایل pdf فصل 2


CSS


 

دانلود فایل pdf فصل 1


javascript


دانلود فایل pdf فصل 1

دانلود فایل pdf فصل 2


دانلود فایل pdf فصل 3



دانلود فایل pdf فصل 4

asp.net


 

دانلود فایل pdf فصل 1

دانلود فایل pdf فصل 2


دانلود فایل pdf فصل 3



دانلود فایل pdf فصل 4

رضا بازدید : 65 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فایل pdf فصل (اموزش نصب برنامه)



دانلود فایل pdf فصل 1


دانلود فایل pdf فصل 2


دانلود فایل pdf فصل 3


دانلود فایل pdf فصل 4



دانلود فایل pdf فصل 5



دانلود فایل pdf فصل6



دانلود فایل pdf فصل7



دانلود فایل pdf فصل8

رضا بازدید : 401 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

الگوریتم یا خوارزمی مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ها است، که به ترتیب خاصی اجرا می‌شوند و مسئله‌ای را حل می‌کنند. به عبارت دیگر یک الگوریتم، روشی گام به گام برای حل مسئله است. شیوه محاسبه معدل در مدرسه، یکی از نمونه‌های الگوریتم است.

جزوه طراحی الگوریتم

جزوه طراحی الگوریتم

تمام الگوریتم‌ها باید شرایط و معیارهای زیر را دارا باشند:

  • ورودی: یک الگوریتم باید هیچ یا چندین پارامتر را به عنوان ورودی بپذیرد.
  • خروجی: الگوریتم بایستی حداقل یک کمیت به عنوان خروجی (نتیجه عملیات) تولید کند.
  • قطعیت: دستورات الگوریتم باید با زبانی دقیق، و بی‌ابهام بیان شوند. هر دستورالعمل نیز باید انجام‌پذیر باشد. دستوراتی نظیر «مقدار ۶ یا ۷ را به x اضافه کنید» یا «حاصل تقسیم پنج بر صفر را محاسبه کنید» مجاز نیستند، چرا که در مورد مثال اول، معلوم نیست که بالاخره چه عددی باید انتخاب شود، و در خصوص مثال دوم هم تقسیم بر صفر در ریاضیات تعریف نشده‌است.
  • محدودیت: الگوریتم باید دارای شروع و پایان مشخصی باشد، به نحوی که اگر دستورات آن را دنبال کنیم، برای تمامی حالات، الگوریتم پس از طی مراحل شمارا و متناهی خاتمه یابد. به علاوه، زمان لازم برای خاتمه الگوریتم هم باید به گونه‌ای معقول، کوتاه باشد.

جزوه تحلیل و طراحی الگوریتم استاد خرسند در ۴۵ صفحه و به صورت تایپ شده می باشد. هدف اصلی این جزوه آشنایی کامل با انواع الگوریتم ها و تحلیل آن ها می باشد.

 منبع : مهندس یار

 

Download

رضا بازدید : 113 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

http://dll.irandll.net/image/Language.gif زبان: فارسی
http://dll.irandll.net/image/FileType.gif نوع فایل: PDF
http://dll.irandll.net/image/Pages.gif حجم: ۱٫۵۵ MB
http://dll.irandll.net/image/Author.gif منبع: دانلود سرای ایران دانلود
http://dll.irandll.net/image/Publisher.gif پسورد: www.irandll.net

 

IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه …Save Target As را انتخاب کنید.

Firefox: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه …Save Link As را انتخاب کنید.

رضا بازدید : 73 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود Infinite Skills Dynamic Web Design with PHP and MySQL - آموزش طراحی وب سایت های پویا با پی اچ پی و مای اس کیو ال

محتوای سایت های پویا (Dynamic Website) بعد از طراحی، قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی وب سایت های پویا می تواند براساس نیاز متفاوت باشد. یکی از مزیت های سایت های داینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به این که در سایت های پویا از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها و جستجوهای پیچیده.
پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز و رایگان است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر روی اکثر سیستم عامل‌های معروف مانند: لینوکس، یونیکس، ویندوز، اواس‌ده و با اغلب کارگزارهای وب، قابل اجرا است. همچنین پی‌اچ‌پی امکان استفاده از انواع مختلفی از پایگاه‌های دادهٔ بزرگ مانند: مای‌اس‌کیوال و اوراکل را فراهم می‌کند.
در دوره آموزشی Dynamic Web Design with PHP and MySQL شما با نکات اساسی برای طراحی صفحات وب پویا با پی اچ پی و مای اس کیو ال آشنا می شوید.

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 56 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان ویژوال استادیو 2013 -نسخه ی MSDN
(ورژن 32 و 64 بیتی )Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate

 این نسخه Volume License میباید  و نیازی به سریال در هنگام نصب ندارد


Visual Studio قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی غول نرم افزار جهان یعنی ماکروسافت است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدست بیاورد . آخرین نسخه از این نرم افزار ،Visual Studio 2010 RC است که تغییرات زیادی نسبت به نسخه پیشین خود کرده است .

 

 

رضا بازدید : 34 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Matlab R2013aیک  نرم افزارقوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و ... در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و ... با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند.
ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.
MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Mathworks Matlab :

مدل‌سازی فیزیکی
تحلیل‌های آماری
منطق فازی
واقعیت مجازی
پردازش تصویر
طراحی فیلتر
تحلیل‌های اقتصادی
شبکه‌های عصبی
طراحی سیستم‌های مخابراتی
و ...
دانلود در ادامه دانلود
رضا بازدید : 56 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

McAfee AVERT Stinger  - شناسایی و حذف بد افزارها

 

یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای شناسایی و حذف بدافزارها و محصولی از کمپانی مکافی است که توسط آن قادر خواهید بود به آسانی و سریع سیستم خود را از وجود هرگونه کرم و ویروس پاک کنید.

نرم افزار فوق نیازی به نصب ندارد و با یک کلیک برروی ویندوزتان اجرا خواهد شد.

قدرت شناسایی این برنامه بسیار بالا می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را از وجود هر بدافزاری در سیستمان باخبر می سازد که با یک کلیک آن ها را حذف کنید.

توجه داشته باشید که با منتشر شدن نسخه جدید این پست ویرایش و نسخه ی جدید قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

download دانلود نسخه ۳۲ بیتی – با حجم ۱۰.۲۹ مگابایت

download دانلود نسخه ۶۴ بیتی – با حجم ۱۱.۲۰ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

رضا بازدید : 68 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش گام به گام زبان انگلیسی، به صورت فیلم

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

 

این مجموعه ارزشمند، با نام اصلی Learning English Steps 1-2-3 عرضه شده و پکیج اورجینال آن با قیمت 359 دلار امریکا به فروش میرسد. این دوره آموزش زبان انگلیسی، حاوی 3 سطح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته بوده و توسط کمپانی مشهور Video Aided Instruction تولید شده است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، میتوانید مجموعه کامل این دوره را که شامل 11 ساعت آموزش زبان انگلیسی (به صورت فیلم) میباشد دانلود کنید.

 

مدرس این دوره آموزشی، دکتر William Jex است. ایشان مدیر American Language Institute در دانشگاه نیویورک بوده و در طی این دوره آموزشی، گرامر و مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکایی را آموزش میدهد. تمام درس های این مجموعه آموزشی به صورت فیلم بوده و روی کامپیوتر و همچنین دستگاه های پخش خانگی قابل مشاهده است.

 

درس های این دوره از سطح مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.

 

این مجموعه ارزشمند برای اولین بار در ایران توسط سرزمین دانلود ارائه شده است.


 

 

مجموعه آموزشی Learning English Steps 1-2-3 ، یک مرجع کامل برای افرادی است که میخواهند مکالمه و گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. اما امکان حضور در کلاس، و یا استفاده از نرم افزارهای پیچیده را ندارند. برای استفاده از این مجموعه، کافیست با الفبای زبان انگلیسی آشنا باشید. سپس با کمک این فیلم های آموزشی به مرور مهارت های خود را افزایش دهید.

 

دکتر William Jex از شیوه مخصوص خود برای آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه استفاده کرده است. او که سالهاست مدیریت انستیتو زبان آمریکا در دانشگاه نیویورک را بر عهده دارد، به صورت گام به گام شما را با گرامر و مکالمه انگلیسی آشنا میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادمه مطلب

رضا بازدید : 87 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 16.5

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزار WinZip یکی از قدیمی ترین و معروف ترین نرم افزارهای فشرده سازی است. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های خود را تا آنجا که ممکن است فشرده کنید تا حجم کمتری را اشغال کنند.

 

فشرده سازی فایل ها و در نتیجه کاهش حجم آنها، نه تنها باعث صرفه جویی در فضای دیسک سخت شما میشود، بلکه اگر قصد رایت کردن اطلاعات روی DVD و یا ارسال آن از طریق اینترنت را داشته باشید نیز هر چه حجم اطلاعات کمتر باشد کارتان ساده تر خواهد شد. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از نرم افزار فشرده سازی وین زیپ را دانلود کنید.


 

 

توسط WinZip میتوانید فایل های فشرده شده را به صورت SFX یا Self Extractor درآورید. به این ترتیب برای باز کردن آنها نیازی به نرم افزار وین زیپ نخواهید داشت و در هر جایی میتوانید آنها را از حالت فشرده خارج کنید و به فایل های خود دسترسی داشته باشید. همچنین اگر فایل های شما حاوی اطلاعات شخصی و یا محرمانه است، میتوانید روی فایل فشرده شده رمزگذاری کنید تا فقط خودتان بتوانید به محتویات آن دسترسی داشته باشید.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

رضا بازدید : 63 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده اندروید، از حافظه داخلی به کارت حافظه App 2 SD 3.2 Android یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل های اندروید، پر شدن حافظه داخلی موبایل است. زیرا به صورت پیش فرض همه بازی ها و نرم افزارها در حافظه داخلی گوشی نصب میشوند و امکان نصب آنها بر روی کارت حافظه (SD Memory) وجود ندارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای نصب یک بازی پرحجم مجبور شده اید یک بازی دیگر را Uninstall کنید تا فضای کافی داشته باشید. اما خبر خوب اینکه نرم افزاری وجود دارد که میتواند نرم افزارها و بازی های نصب شده را به کارت حافظه منتقل کند. و به این ترتیب فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی موبایل شما آزاد میشود. نرم افزار App 2 SD از بین چندین نرم افزاری که همین کار را انجام میدهند جزو بهترین اپلیکیشن ها است. نسخه جدید این نرم افزار چند روز پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید. دانلود در ادامه
رضا بازدید : 72 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب آموزش Html

زبان نشانه‌گذاری فرامتن (HTML-Hyper Text Markup Language) زبان نشانه گذاری اصلی صفحات وب است که در سال 1990 توسط تیم‌برنرزلی با عنوان روش نشانه‌گذاری صفحات اطلاعات به نحوی که با  مرورگر قابل مشاهده‌باشند، معرفی شد که نسخه‌‌های مختلف آن طی سالیان گذشته ارائه‌شده‌است.
در کتاب حاضر شما بیشتر با زبان HTML آشنا خواهید شد.

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 1.14 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:54 - 92/11/12
امتیاز:

لینک های دانلود

دانلود - 1.14 مگابایت

رضا بازدید : 63 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود iPack v2.0.12 MacOSX - نرم افزار فشرده سازی برای مک

 

iPack نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید به راحتی فایل های خود را فشرده سازی، به بخش های مختلف تقسیم و بر روی آنها رمز عبور قرار دهید. این نرم افزار قادر به فشرده سازی با فرمت های  Zip و 7z می باشد. از جمله قابلیت های این نرم افزار خارج سازی فایل های فشرده با فرمت های 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb را می توان نام برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iPack:
- فشرده سازی فایل با فرمت 7z و Zip
- خارج سازی فایل ها با فرمت 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb
- تبدیل فایل های فشرده از 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb به 7z و Zip
- پشتیبانی از Drag&Drop
- قابلیت قرار دادن رمز عبور بر روی فایل ها
- سرعت فشرده سازی بسیار بالا
- استفاده از حداقل منابع رایانه

 

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 59 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Hype v2 MacOSX - نرم افزار ساخت انیمیشن HTML5 برای مک

امروزه در دنیا با زبان های برنامه نویسی مختلفی یک سایت پویا را طراحی می کنند، چنانچه  شما تمایل داشته باشید یک وب سایت زیبا طراحی کنید، شرکت Tumult Inc این کار را برای شما آسان نموده است، شما می توانید با نصب نرم افزار Hype بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی و یا فرایند آموزش برنامه نویسی، یک انیمیشن زیبا با خروجی HTML5 و CSS3 برای  سایت خود طراحی کنید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Hype:

- قابل نمایش در دستگاه های با پشتیبانیIOS

-قابل رویت در تمام مرورگرهای جدید

- قابلیت خروجی HTML5و CSS3

- و...

Using Tumult Hype, you can create beautiful HTML5 web content. Animations and interactive content made with Tumult Hype works on desktops, smartphones and iPads. No coding required
Hype was written in Cocoa exclusively for Mac OS X. It is intuitive and easy to use, letting you focus on creating great content. Hype launches in a second.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Mac OS X 10.6.6 or later

 

دانلود در ادمه مطلب

رضا بازدید : 52 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Archmodels Vol 71-80 - آرچ مدل (مدل های آماده سه بعدی) شماره 71 تا 80

در این مجموعه شاهد مدل های آماده سه بعدی آرچ مدل از شماره 71 تا 80 می باشید که شامل گلدان, مانیتور و تلویزیون, گل و گیاه, کیک و شیرینی, دوربین دیجیتالی و ... با فرمت های 3DS, DXF, JPG, MAX, OBJ می باشد و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

این مجموعه ها که به تدریج بر روی سایت قرار می گیرند، جهت استفاده مهندسین معمار، طراحان صنعتی، طراحان و مجریان دکوراسیون و کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی، انیمیشن، بازی سازی و دوست دارن هنر طراحی داخلی که تازه شروع به یادگیری نرم افزارهای سه بعدی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نموده اند، بسیار مناسب می باشد.


Archmodels Vol.71: بیش از ۱۰۰ مدل آماده از ساختمان ها و آسمان خراش
Archmodels Vol.72: ده ها مدل و آبجکت آماده از وسایل خانه مانند میز، صندلی، چوب لباسی و ...
Archmodels Vol.73: ده ها مدل از وسایل نقلیه هوایی و فرودگاه مانند هواپیما، هلیکوپتر، باربر، پله و ...
Archmodels Vol.74: بیش از ۶۰ آبجکت از تجهیزات شهری و خانگی
Archmodels Vol.75: بیش از ۶۵ آبجکت از گیاهان و گلدان های خانگی
Archmodels Vol.76: ده ها مدل از انواع کیک ها و شیرینی ها و غذاهای مختلف
Archmodels Vol.77: ده ها مدل از انواع مانیتور و تلویزیون و اسپیکر و دستگاه دی وی دی
Archmodels Vol.78: ده ها مدل از دوربین دیجیتالی و موبایل و لوازم صوتی تصویری
Archmodels Vol.79: ده ها مدل از انواع گچبری و ستون و سر ستون
Archmodels Vol.80: بیش از 60 نمونه قفسه و کمد چوبی

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 109 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه کتاب های دوره هک قانونمند - EC-Council Certified Ethical Hacker CEH v8 Courseware

مدرک هکر اخلاقی یا Certified Ethical Hacker) CEH) دراصل آشنایی متخصصان امنیتی با روشها، تکنیکها و ابزارهای مورد استفاده نفوذگران می‌باشد.
ارائه دهندگان این دوره بر این باورند که برای مبارزه با نفوذ گران باید با روشها وابزارهای مورد استفاده آنها آشنا بود و از طرز تفکر نفوذگران آگاه بود.
با این دیدگاه، یک کارشناس امنیتی می‌تواند شبکه مورد نظر خود را همانند یک نفوذگر، تست، عیب یابی و ایمن تر نماید. دانشجویان در پایان دوره باید بتوانند انواع حملات و ابزارهای حمله را شناخته و راه‌های نفوذ به شبکه و سیستم‌های کامپیوتری را شناسایی و مسدود نمایند. که به تازگی نسخه هشت آن نیز توسط این شورا بیرون آمده است.
در مجموعه ی حاضر کتاب های دوره هک قانونمند CEH v8 برای علاقمندان جهت اخذ مدرک این دوره گردآوری شده است.

اتاق فکر راه اندازی شد

http://otaghfekr1.blogfa.com/

مسابقه به روز

ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما در کدام مطالب بیشتر کار کنم؟
    میزان رضایت شما از وب سایت سرزمین نرم افزار؟
    پیوندهای روزانه
    خبرهای جدید در مورد کامپیوتر
      سایت شهرخبر در راستای اطلاع رسانی دقیق و سریع به کاربران خود، اقدام به تهیه نرم افزار اندروید جهت مرور سریع اخبار توسط تلفن همراه نموده است.

    امکاناتی نظیر پخش زنده اخبار، آخرین اخبار و مهمترین اخبار هر بخش خبری، متمایز بودن اخبار جدید و انتخاب اخبار مورد علاقه هر کاربر در این نرم افزار قرار دارد.

    لینک دانلود
    اتاق فکر راه اندازی شد

    http://otaghfekr1.blogfa.com/

    مسابقه به روز

    ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

    http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 8,989
  • بازدید کلی : 35,605
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    هر روز آپدیت میشه.

    www.sarzaminnarmafzar.rozblog.com

    خبر جدید توجه!!!!!!!!!!!!1

    هر کس تو وب سایت انتقاد و پیشنهاد کنه . وب سایت او به صورت رایگان در وب سایت تبلیغ میشه. باور نمی کنی امتحان کن.

    اتاق فکر راه اندازی شد

    http://otaghfekr1.blogfa.com/ هرچی که تو ذهن داری بیا تو این وبلاگ بنویس و ما هم انتشار کنیم.

    مسابقه به روز

    ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

    http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

    خبرچین

    http://khabarchen.rzb.ir/