loading...
سرزمین نرم افزار
خبر جدید

هر کس تو وب سایت انتقاد و پیشنهاد کنه . وب سایت او به صورت رایگان در وب سایت تبلیغ میشه. باور نمی کنی امتحان کن.

اتاق فکر راه اندازی شد

http://otaghfekr1.blogfa.com/ هرچی که تو ذهن داری بیا تو این وبلاگ بنویس و ما هم انتشار کنیم.

مسابقه به روز

ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

خبرچین

http://khabarchen.rzb.ir/

رضا بازدید : 77 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نظارت بر سایر کامپیوتر های شبکه

Classroom Spy Pro 3.9

 

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار Classroom Spy را برای شما آماده کرده ایم. اگر بخواهیم اسم این نرم افزار را ترجمه کنیم، باید اسم آن را نرم افزار جاسوس کلاس درس بگذاریم. شاید این نام گذاری بر اساس ذهنیت اولیه سازندگان آن انتخاب شده است. احتمالا وقتی ایده این نرم افزار به ذهن سازندگان آن رسیده است، اصلی ترین کاربرد آن را نظارت بر کامپیوترهای دانش آموزان در کلاس درس دانسته اند.

 

 

رضا بازدید : 121 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

انتقال برنامه و بازی های نصب شده از درایو ویندوز به یک درایو دیگر

SymMover 1.5

 

 

با خواندن اسم مطلب خوشحال شدید؟ حق دارید! این مشکل بسیاری از کاربران است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک نرم افزار یا بازی سنگین را روی ویندوز خود نصب کنید و با خطای کمبود فضای دیسک سخت (Low Disk Space) مواجه شوید. بعضی از نرم افزارها امکان تعیین اینکه در کدام درایو نصب شوند را ندارند. و مجبورید آنها را در درایو پیش فرض ویندوز (درایو C) نصب کنید. حالا اگر فضای درایو ویندوز شما پر باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

 

برخی از بازی های جدید کامپیوتری شامل چندین DVD هستند و نصب آنها فضای زیادی از درایو ویندوز را اشغال میکند. علاوه بر این، پر شدن درایو ویندوز باعث کندی سیستم عامل میشود.

 

رضا بازدید : 79 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساده نمایش سرعت و میزان مصرف اینترنت

Net Speed Monitor 2.5

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی با انواع امکانات مختلف برای نمایش سرعت و مقدار مصرف اینترنت وجود دارند که گزارشات کاملی ارائه میکنند. نمونه این نرم افزارها قبلا در سایت سرزمین دانلود معرفی شده است.

 

ولی آیا شما به عنوان یک کاربر عادی نیازی به این گزارشات پیچیده دارید؟ اگر پاسختان منفی است، در این مطلب با ما همراه باشید تا یک ابزار کوچک و بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Net Speed Monitor میتواند سرعت لحظه ای اینترنت شما به صورت خلاصه و مفید در نوار وظابف ویندوز (Taskbar) نمایش دهد. به این ترتیب در هر لحظه و در حال انجام هر کاری که باشید به راحتی میتوانید سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید. که شامل سرعت آپلود (U) و سرعت دانلود (D) است.


اگر ماوس را روی این قسمت نگه دارید، پنجره پاپاپ کوچکی باز میشود که ترافیک روزانه و ماهانه را نیز نشان میدهد.

 

 

نرم افزار ساده نمایش سرعت و میزان مصرف اینترنت، Net Speed Monitor 2.5 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است. شما میتوانید نسخه مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 2.5 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 2.8 مگابایت

 

 

نحوه اجرا در ویندوز 8 :

اگر بعد از نصب این نرم افزار در ویندوز 8 اجرا نشد، بر روی Shortcut آن کلیک راست کنید و Properties را بزنید. سپس وارد قسمت Compatibility شوید و گزینه Run this program in compatibility mode for را تیک بزنید و Previous version of windows را انتخاب کنید. اکنون میتوانید نرم افزار را بدون مشکل اجرا کنید.

رضا بازدید : 97 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Norton Bootable Recovery Tool 2014-02-15 - دیسک نجات آنتی ویروس نورتون جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. در چنین مواردی، دیگر کاری از آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم، هر اندازه قدرتمند نیز باشد برنخواهد آمد و بایستی از دیسک نجات برای اسکن کردن و از بردن ویروس ها استفاده کنید.
دیسک نجات Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته ممکن است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton Bootable Recovery Tool:
- اسکن و از بین بردن ویروس ها از طریق بوت
- امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته در صورت تغییرات ایجاد شده و خراب شدن ویندوز
- و ...

Norton Bootable Recovery Tool is a handy piece of software that will create a customized rescue boot disc to help you back up and running fast if your PC's operating system becomes so infected that it won't boot up or your Norton product cannot install or start.

مشخصات

شرکت سازنده: Symantec
حجم فایل: 452 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:40 - 91/12/13
امتیاز:

راهنمای نصب

1- فایل ISO را توسط نرم افزار Nero و یا ISO Burner باز کرده و سپس بر روی یک سی دی/دی وی دی خام رایت کنید.
2- سی دی/دی وی دی را داخل کامپیوتر قرار دهید و اقدام به نصب نمایید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 452 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

رضا بازدید : 73 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود Infinite Skills Dynamic Web Design with PHP and MySQL - آموزش طراحی وب سایت های پویا با پی اچ پی و مای اس کیو ال

محتوای سایت های پویا (Dynamic Website) بعد از طراحی، قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی وب سایت های پویا می تواند براساس نیاز متفاوت باشد. یکی از مزیت های سایت های داینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به این که در سایت های پویا از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها و جستجوهای پیچیده.
پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز و رایگان است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر روی اکثر سیستم عامل‌های معروف مانند: لینوکس، یونیکس، ویندوز، اواس‌ده و با اغلب کارگزارهای وب، قابل اجرا است. همچنین پی‌اچ‌پی امکان استفاده از انواع مختلفی از پایگاه‌های دادهٔ بزرگ مانند: مای‌اس‌کیوال و اوراکل را فراهم می‌کند.
در دوره آموزشی Dynamic Web Design with PHP and MySQL شما با نکات اساسی برای طراحی صفحات وب پویا با پی اچ پی و مای اس کیو ال آشنا می شوید.

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 56 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان ویژوال استادیو 2013 -نسخه ی MSDN
(ورژن 32 و 64 بیتی )Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate

 این نسخه Volume License میباید  و نیازی به سریال در هنگام نصب ندارد


Visual Studio قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی غول نرم افزار جهان یعنی ماکروسافت است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدست بیاورد . آخرین نسخه از این نرم افزار ،Visual Studio 2010 RC است که تغییرات زیادی نسبت به نسخه پیشین خود کرده است .

 

 

رضا بازدید : 35 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Matlab R2013aیک  نرم افزارقوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و ... در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و ... با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند.
ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.
MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Mathworks Matlab :

مدل‌سازی فیزیکی
تحلیل‌های آماری
منطق فازی
واقعیت مجازی
پردازش تصویر
طراحی فیلتر
تحلیل‌های اقتصادی
شبکه‌های عصبی
طراحی سیستم‌های مخابراتی
و ...
دانلود در ادامه دانلود
رضا بازدید : 56 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

McAfee AVERT Stinger  - شناسایی و حذف بد افزارها

 

یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای شناسایی و حذف بدافزارها و محصولی از کمپانی مکافی است که توسط آن قادر خواهید بود به آسانی و سریع سیستم خود را از وجود هرگونه کرم و ویروس پاک کنید.

نرم افزار فوق نیازی به نصب ندارد و با یک کلیک برروی ویندوزتان اجرا خواهد شد.

قدرت شناسایی این برنامه بسیار بالا می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را از وجود هر بدافزاری در سیستمان باخبر می سازد که با یک کلیک آن ها را حذف کنید.

توجه داشته باشید که با منتشر شدن نسخه جدید این پست ویرایش و نسخه ی جدید قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

download دانلود نسخه ۳۲ بیتی – با حجم ۱۰.۲۹ مگابایت

download دانلود نسخه ۶۴ بیتی – با حجم ۱۱.۲۰ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

رضا بازدید : 63 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود iPack v2.0.12 MacOSX - نرم افزار فشرده سازی برای مک

 

iPack نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید به راحتی فایل های خود را فشرده سازی، به بخش های مختلف تقسیم و بر روی آنها رمز عبور قرار دهید. این نرم افزار قادر به فشرده سازی با فرمت های  Zip و 7z می باشد. از جمله قابلیت های این نرم افزار خارج سازی فایل های فشرده با فرمت های 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb را می توان نام برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iPack:
- فشرده سازی فایل با فرمت 7z و Zip
- خارج سازی فایل ها با فرمت 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb
- تبدیل فایل های فشرده از 7z,Zip,Rar,jar,jab,bz,tar,deb به 7z و Zip
- پشتیبانی از Drag&Drop
- قابلیت قرار دادن رمز عبور بر روی فایل ها
- سرعت فشرده سازی بسیار بالا
- استفاده از حداقل منابع رایانه

 

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 59 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Hype v2 MacOSX - نرم افزار ساخت انیمیشن HTML5 برای مک

امروزه در دنیا با زبان های برنامه نویسی مختلفی یک سایت پویا را طراحی می کنند، چنانچه  شما تمایل داشته باشید یک وب سایت زیبا طراحی کنید، شرکت Tumult Inc این کار را برای شما آسان نموده است، شما می توانید با نصب نرم افزار Hype بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی و یا فرایند آموزش برنامه نویسی، یک انیمیشن زیبا با خروجی HTML5 و CSS3 برای  سایت خود طراحی کنید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Hype:

- قابل نمایش در دستگاه های با پشتیبانیIOS

-قابل رویت در تمام مرورگرهای جدید

- قابلیت خروجی HTML5و CSS3

- و...

Using Tumult Hype, you can create beautiful HTML5 web content. Animations and interactive content made with Tumult Hype works on desktops, smartphones and iPads. No coding required
Hype was written in Cocoa exclusively for Mac OS X. It is intuitive and easy to use, letting you focus on creating great content. Hype launches in a second.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Mac OS X 10.6.6 or later

 

دانلود در ادمه مطلب

رضا بازدید : 52 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Archmodels Vol 71-80 - آرچ مدل (مدل های آماده سه بعدی) شماره 71 تا 80

در این مجموعه شاهد مدل های آماده سه بعدی آرچ مدل از شماره 71 تا 80 می باشید که شامل گلدان, مانیتور و تلویزیون, گل و گیاه, کیک و شیرینی, دوربین دیجیتالی و ... با فرمت های 3DS, DXF, JPG, MAX, OBJ می باشد و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

این مجموعه ها که به تدریج بر روی سایت قرار می گیرند، جهت استفاده مهندسین معمار، طراحان صنعتی، طراحان و مجریان دکوراسیون و کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی، انیمیشن، بازی سازی و دوست دارن هنر طراحی داخلی که تازه شروع به یادگیری نرم افزارهای سه بعدی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نموده اند، بسیار مناسب می باشد.


Archmodels Vol.71: بیش از ۱۰۰ مدل آماده از ساختمان ها و آسمان خراش
Archmodels Vol.72: ده ها مدل و آبجکت آماده از وسایل خانه مانند میز، صندلی، چوب لباسی و ...
Archmodels Vol.73: ده ها مدل از وسایل نقلیه هوایی و فرودگاه مانند هواپیما، هلیکوپتر، باربر، پله و ...
Archmodels Vol.74: بیش از ۶۰ آبجکت از تجهیزات شهری و خانگی
Archmodels Vol.75: بیش از ۶۵ آبجکت از گیاهان و گلدان های خانگی
Archmodels Vol.76: ده ها مدل از انواع کیک ها و شیرینی ها و غذاهای مختلف
Archmodels Vol.77: ده ها مدل از انواع مانیتور و تلویزیون و اسپیکر و دستگاه دی وی دی
Archmodels Vol.78: ده ها مدل از دوربین دیجیتالی و موبایل و لوازم صوتی تصویری
Archmodels Vol.79: ده ها مدل از انواع گچبری و ستون و سر ستون
Archmodels Vol.80: بیش از 60 نمونه قفسه و کمد چوبی

 

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 61 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro نرم افزاری قدرتمند برای رمز گذاری روی فایل ها می باشد تا شما با استفاده از آن بتوانید با سرعت و امنیت بالا ، فایل ها ، پوشه ها و درایوهای سیستم خود را قفل و مخفی کنید. این نرم افزار از روش رمز گذاری 256-bit AES برای محافظت از فایل های موجود در درایو هارد دیسک یا هر نوع حافظه قابل حمل مانند درایوهای USB ، استفاده می کند.

قابلیت های نرم افزار File Lock Pro :
- مخفی سازی اطلاعات : GiliSoft File Lock Pro می تواند پوشه ها ، فایل ها و درایوهای خصوصی شما را مخفی و پنهان کند تا از دیدرس کاربران دیگر و همچنین نرم افزارهای مختلف ، پنهان باشند.
- قفل کردن اطلاعات : فایل ها ، پوشه ها و درایوهای قفل شده از دسترسی دیگران محافظت می شوند تا کاربران نتوانند آنها را بدون داشتن رمز عبور باز ، اجرا ، ویرایش ، جا به جا ، حذف و کپی کنند و یا نام آنها را تغییر دهد. فایل ها و زیر پوشه های موجود در یک پوشه قفل شده نیز دارای رمز عبور خواهند بود.
- رمز گذاری روی تمامی انواع فایل ها و پوشه ها.
- بسته بندی و رمز گذاری یک پوشه در یک فایل قابل اجرا یا EXE با استفاده از الگوریتم رمز گذاری AES از دیگر امکانات GiliSoft File Lock Pro می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش ، روی اطلاعات مهم خود رمز گذاری کنید و سپس آنها را روی شبکه ارسال کنید یا روی یک سیستمی که GiliSoft File Lock Pro روی آن نصب نیست ، اجرا کنید.
- حذف ایمن فایل ها : GiliSoft File Lock Pro امکان حذف کامل اطلاعات مهم و حساس را برای شما فراهم می کند. اینکار با استفاده از الگوهایی منتخب و با دقت زیاد توسط نرم افزار انجام می شود تا دیگر کسی نتواند فایل حذف شده را بازیابی کند.
- خود نرم افزار GiliSoft File Lock Pro نیز دارای رمز عبور است تا کسی نتواند بدون داشتن رمز عبور آنها را اجرا یا حذف کند.
- سازگاری با پردازشگرهای Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-Core
- سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8
و...

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم :

http://share724.com/user1/1392/Utility/GiliSoft.File.Lock.Pro.8.2.2.rar

Size :  4 MB
پسورد : www.p30world.com
رضا بازدید : 59 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Foxit Reader

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.
 این نرم افزار توسط کمپانی Foxit بروی سیستم عامل های 98/8/Me/2000/XP/2003/Vista/7 منتشر شده است.

ویژگی های نرم افزار Foxit Reader :
- جدید! امکان تبدیل کل پی دی اف در قالب یک فایل Text ساده
- جدید! ابزار حاشیه نویسی برای علامت گذاری ، کشیدن طرح ، نوشتن متن در محیط PDF
-
 بهبود سرعت عملیات پرینت
- افزونه جاوا اسکریپت برای ایجاد فرمت های منطقی و اطلاعات قابل استفاده
- رابط کاربری Steamline
- پشتیبانی از فرم های XFA
- پشتیبانی از PDF های محافظت شده
- پشتیبانی از سقارشی های کلید های میانبر
- پشتیبانی از بارگزاری دوباره یک فایل PDF
- سازگاری با سیستم های 98/Me/2000/XP/2003/Vista/7/8
و....

 

 

 

لینک دانلود مستقیم :

http://share724.com/user1/1392/Editor/Foxit.Reader.6.1.4.0217.rar

Size :  32 MB
پسورد : www.p30world.com
اتاق فکر راه اندازی شد

http://otaghfekr1.blogfa.com/

مسابقه به روز

ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما در کدام مطالب بیشتر کار کنم؟
    میزان رضایت شما از وب سایت سرزمین نرم افزار؟
    پیوندهای روزانه
    خبرهای جدید در مورد کامپیوتر
      سایت شهرخبر در راستای اطلاع رسانی دقیق و سریع به کاربران خود، اقدام به تهیه نرم افزار اندروید جهت مرور سریع اخبار توسط تلفن همراه نموده است.

    امکاناتی نظیر پخش زنده اخبار، آخرین اخبار و مهمترین اخبار هر بخش خبری، متمایز بودن اخبار جدید و انتخاب اخبار مورد علاقه هر کاربر در این نرم افزار قرار دارد.

    لینک دانلود
    اتاق فکر راه اندازی شد

    http://otaghfekr1.blogfa.com/

    مسابقه به روز

    ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

    http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 9,012
  • بازدید کلی : 35,628
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    هر روز آپدیت میشه.

    www.sarzaminnarmafzar.rozblog.com

    خبر جدید توجه!!!!!!!!!!!!1

    هر کس تو وب سایت انتقاد و پیشنهاد کنه . وب سایت او به صورت رایگان در وب سایت تبلیغ میشه. باور نمی کنی امتحان کن.

    اتاق فکر راه اندازی شد

    http://otaghfekr1.blogfa.com/ هرچی که تو ذهن داری بیا تو این وبلاگ بنویس و ما هم انتشار کنیم.

    مسابقه به روز

    ثبت نام در مسابقه به روز شروع شد .در این مسابقه به نفرات برتر جایزه کارت شارژ اهدا خواهد شد .

    http://mosabeghebrooz.rozblog.com/

    خبرچین

    http://khabarchen.rzb.ir/